Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Co je u nás nového?
22.11.2019
Předvánoční info od dopravců
Milí zákazníci,  na blížící se svátky a s nimi spojený nárůst počtu zásilek dopravci reagují dočasnou změnou provozu, aby zajistili včasné doručení v... číst celé
19.11.2019
Dodací lhůty
Zboží označené skladem odesílám co nejdříve po připsání platby, při platbě dobírkou co nejdříve po potvrzení objednávky. Zásilky předávám dopravci max... číst celé
14.09.2019
Bezpečnější platby kartou
  Vážení zákazníci,mám pro vás dobrou zprávu. Dne 14. září 2019 vstoupí v platnost evropská směrnice o platebních službách a její principy silného ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odběr novinek

Chci vědět, co je nového na webu Do poslední chvíle spolu a v oblasti domácí hospicové péče

Sledujte nás na facebooku
 
  1. Úvod
  2. Jak reklamovat?
Jak reklamovat?

I přes pečlivý výběr dodavatelů a kontrolu zboží před jeho odesláním k vám se může stát, že se u některého kusu objeví větší či menší závada. Jak v takovém případě můžete postupovat dál?

V obchodních podmínkách věnujte, prosím, pozornost bodu 7 - Práva z vadného plnění. Tady se dozvíte, za co vám jako prodávající odpovídám. Budu ráda, když mě nejprve kontaktujete na e-mailu, případně na telefonu 722 464 720 a domluvíme se na dalším postupu. Nemusíte se obávat nepříjemností, naopak - když budu předem vědět, co se děje, mohu reklamaci vyřídit co nejrychleji.

V případě, kdy se rozhodnete zboží reklamovat, postupujte, prosím, takto:

  • zboží reklamujte NEPRODLENĚ po objevení závady. Další používání může zamezit možnosti zjistit, kdy a jak k závadě došlo, a tudíž reklamaci uplatnit.
  • stáhněte si a vytiskněte Reklamační list 
  • v Reklamačním listu pečlivě vyplňte všechny potřebné údaje: číslo vaší objednávky (najdete ho na faktuře v e-mailu), vaše jméno, adresu a kontaktní e-mail/telefon. Uveďte, o jaké zboží jde a co nejlépe popište závadu. V další části zvolte, jak si přejete reklamaci řešit (vzhledem k povaze obchůdku a jeho zboží je možné buď vadné zboží vyměnit za nový kus, nebo ho vrátit - v tom případě uveďte i kam vám mají být odeslány vrácené peníze). Pokud zvolíte výměnu, uveďte v dalším bodě, na jakou adresu má být nové zboží odesláno. Na posledním řádku vepište datum, kdy reklamované zboží odesíláte a Reklamační list podepište.
  • reklamované zboží spolu s Reklamačním listem zabalte (ideálně tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození) a odešlete na adresu Lenka Varhaníková, Ladova 2606/13, 586 01 Jihlava. Posílejte, prosím, VŽDY DOPORUČENĚ, nikdy jako obyčejnou zásilku/obyčejný balík. Podací lístek si pečlivě uschovejte, kdyby došlo ke ztrátě nebo nedoručení zásilky. V případě ztráty obyčejné zásilky nemohu převzít jakoukoliv odpovědnost za škodu. Při uplatnění reklamace vám doporučené poštovné obratem uhradím.

Co bude následovat dál?

Jakmile reklamované zboží převezmu, o uplatnění a vyřízení reklamace vás budu informovat e-mailem i písemně. Jako prodávající rozhodnu o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) Prodávajícímu.

O vyřízení reklamace vás informuji e-mailem. Vyměněné zboží nebo vrácené peníze neprodleně zašlu spolu s písemným potvrzením na adresu/ číslo účtu, uvedené v Reklamačním listu.