Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Co je u nás nového?
22.03.2020
Obchůdek je pro vás otevřený dál
Moji milí, i v současné situaci kolem pandemie koronaviru v obchůdku dělám vše pro to, aby se k vám balíčky dál dostávaly v co nejkratší době. Vaše ... číst celé
08.03.2020
Nobilis Tilia - změna cen některých produktů a nové obaly
Moji milí, od 2.3. došlo ke změně cen několika produktů Nobilis Tilia v nabídce obchůdku. Konkrétně se jedná o tyto: Květová voda BIO heřmánek  ... číst celé
19.11.2019
Dodací lhůty
Zboží označené skladem odesílám co nejdříve po připsání platby, při platbě dobírkou co nejdříve po potvrzení objednávky. Zásilky předávám dopravci max... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odběr novinek

Chci vědět, co je nového na webu Do poslední chvíle spolu a v oblasti domácí hospicové péče

Sledujte nás na facebooku
 
  1. Úvod
  2. Jak reklamovat?
Jak reklamovat?

I přes pečlivý výběr dodavatelů a kontrolu zboží před jeho odesláním k vám se může stát, že se u některého kusu objeví větší či menší závada. Jak v takovém případě můžete postupovat dál?

V obchodních podmínkách věnujte, prosím, pozornost bodu 7 - Práva z vadného plnění. Tady se dozvíte, za co vám jako prodávající odpovídám. Budu ráda, když mě nejprve kontaktujete na e-mailu, případně na telefonu 722 464 720 a domluvíme se na dalším postupu. Nemusíte se obávat nepříjemností, naopak - když budu předem vědět, co se děje, mohu reklamaci vyřídit co nejrychleji.

V případě, kdy se rozhodnete zboží reklamovat, postupujte, prosím, takto:

  • zboží reklamujte NEPRODLENĚ po objevení závady. Další používání může zamezit možnosti zjistit, kdy a jak k závadě došlo, a tudíž reklamaci uplatnit.
  • stáhněte si a vytiskněte Reklamační list 
  • v Reklamačním listu pečlivě vyplňte všechny potřebné údaje: číslo vaší objednávky (najdete ho na faktuře v e-mailu), vaše jméno, adresu a kontaktní e-mail/telefon. Uveďte, o jaké zboží jde a co nejlépe popište závadu. V další části zvolte, jak si přejete reklamaci řešit (vzhledem k povaze obchůdku a jeho zboží je možné buď vadné zboží vyměnit za nový kus, nebo ho vrátit - v tom případě uveďte i kam vám mají být odeslány vrácené peníze). Pokud zvolíte výměnu, uveďte v dalším bodě, na jakou adresu má být nové zboží odesláno. Na posledním řádku vepište datum, kdy reklamované zboží odesíláte a Reklamační list podepište.
  • reklamované zboží spolu s Reklamačním listem zabalte (ideálně tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození) a odešlete na adresu Lenka Varhaníková, Ladova 2606/13, 586 01 Jihlava. Posílejte, prosím, VŽDY DOPORUČENĚ, nikdy jako obyčejnou zásilku/obyčejný balík. Podací lístek si pečlivě uschovejte, kdyby došlo ke ztrátě nebo nedoručení zásilky. V případě ztráty obyčejné zásilky nemohu převzít jakoukoliv odpovědnost za škodu. Při uplatnění reklamace vám doporučené poštovné obratem uhradím.

Co bude následovat dál?

Jakmile reklamované zboží převezmu, o uplatnění a vyřízení reklamace vás budu informovat e-mailem i písemně. Jako prodávající rozhodnu o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) Prodávajícímu.

O vyřízení reklamace vás informuji e-mailem. Vyměněné zboží nebo vrácené peníze neprodleně zašlu spolu s písemným potvrzením na adresu/ číslo účtu, uvedené v Reklamačním listu.

Novinky z našeho blogu

Jak najít správná slova pro blízkého v hospicové péči
13.10.2019 Nezařazené
Jak najít správná slova pro blízkého v hospicové péči
Když si kamarád zlomí nohu, je snadné vybrat nějaké veselé přáníčko s nápisem Brzy se uzdrav a s kytkou nebo laskominou mu ho donést do nemocnice, kde... číst celé
Děti a setkání se smrtí
Děti a setkání se smrtí
Vcházela jsem do dveří školy, mířila k družině a hlavou mi chaoticky vířily myšlenky. Mám jí to říkat? Určitě ano. Je to její prababička, Silvinka ji ... číst celé
Když smutek přichází dřív, než ztráta
Když smutek přichází dřív, než ztráta
Možná ten pocit znáte. Byly prázdniny 2013, krásné dlouhé dny plné sluníčka, letní uvolněnosti a pohody. Primář neurologie nám právě sdělil, že babi m... číst celé

 

Naši dopravci:

 

Česká pošta - balík do ruky     Česká pošta - balík na poštu     Česká pošta - doporučené psaní     Zásilkovna     Uloženka

 

 

 

© S láskou Lenka Varhaníková - Do poslední chvíle spolu 2018-2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.