Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Co je u nás nového?
13.05.2020
Platba za dobírku v hotovosti u Zásilkovny je zpět
Milí zákazníci, od pondělí 18. 5. 2020 budou moci příjemci zásilek znovu platit dobírku v hotovosti na výdejních místech Zásilkovny. Budete tak moci ... číst celé
05.05.2020
Květnaté louky - milá vzpomínka a balzám na duši
Nově v nabídce najdete i semínka nádherných květnatých luk. Nechte své vzpomínky vykvést a oživte svou zahrádku kouskem ráje pro včelky, motýly i koby... číst celé
20.04.2020
Přihlášení do e-shopu nově i přes Google účet
Přehled o svých objednávkách v obchůdku teď můžete mít na dvě kliknutí i jednoduchým přihlášením přes váš účet Google.  Pod zákaznickým účtem můžete ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odběr novinek

Chci vědět, co je v obchůdku nového

 
  1. Úvod
  2. Jak reklamovat?
Jak reklamovat?

I přes pečlivý výběr dodavatelů a kontrolu zboží před jeho odesláním k vám se může stát, že se u některého kusu objeví větší či menší závada. Jak v takovém případě můžete postupovat dál?

V obchodních podmínkách věnujte, prosím, pozornost bodu 7 - Práva z vadného plnění. Tady se dozvíte, za co vám jako prodávající odpovídám. Budu ráda, když mě nejprve kontaktujete na e-mailu, případně na telefonu 722 464 720 a domluvíme se na dalším postupu. Nemusíte se obávat nepříjemností, naopak - když budu předem vědět, co se děje, mohu reklamaci vyřídit co nejrychleji.

V případě, kdy se rozhodnete zboží reklamovat, postupujte, prosím, takto:

  • zboží reklamujte NEPRODLENĚ po objevení závady. Další používání může zamezit možnosti zjistit, kdy a jak k závadě došlo, a tudíž reklamaci uplatnit.
  • stáhněte si a vytiskněte Reklamační list 
  • v Reklamačním listu pečlivě vyplňte všechny potřebné údaje: číslo vaší objednávky (najdete ho na faktuře v e-mailu), vaše jméno, adresu a kontaktní e-mail/telefon. Uveďte, o jaké zboží jde a co nejlépe popište závadu. V další části zvolte, jak si přejete reklamaci řešit (vzhledem k povaze obchůdku a jeho zboží je možné buď vadné zboží vyměnit za nový kus, nebo ho vrátit - v tom případě uveďte i kam vám mají být odeslány vrácené peníze). Pokud zvolíte výměnu, uveďte v dalším bodě, na jakou adresu má být nové zboží odesláno. Na posledním řádku vepište datum, kdy reklamované zboží odesíláte a Reklamační list podepište.
  • reklamované zboží spolu s Reklamačním listem zabalte (ideálně tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození) a odešlete na adresu Lenka Varhaníková, Ladova 2606/13, 586 01 Jihlava. Posílejte, prosím, VŽDY DOPORUČENĚ, nikdy jako obyčejnou zásilku/obyčejný balík. Podací lístek si pečlivě uschovejte, kdyby došlo ke ztrátě nebo nedoručení zásilky. V případě ztráty obyčejné zásilky nemohu převzít jakoukoliv odpovědnost za škodu. Při uplatnění reklamace vám doporučené poštovné obratem uhradím.

Co bude následovat dál?

Jakmile reklamované zboží převezmu, o uplatnění a vyřízení reklamace vás budu informovat e-mailem i písemně. Jako prodávající rozhodnu o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) Prodávajícímu.

O vyřízení reklamace vás informuji e-mailem. Vyměněné zboží nebo vrácené peníze neprodleně zašlu spolu s písemným potvrzením na adresu/ číslo účtu, uvedené v Reklamačním listu.

Novinky z našeho blogu

Když smutek přichází dřív, než ztráta
Když smutek přichází dřív, než ztráta
Těžká nemoc a/nebo očekávání úmrtí je obdobím, kdy si uvědomujeme a zpracováváme mnohé drobné i velké změny a ztráty. Nynější, i ty budoucí. Učíte se ... číst celé
Jak ulevit umírajícímu v letním horku
Jak ulevit umírajícímu v letním horku
Jak ve vysokých teplotách co nejefektivněji ulevit někomu, kdo už nepřijímá žádné tekutiny a je jako věchýtek? Sepsala jsem tu pro vás několik osvědče... číst celé
Jak pečovat o květnatou louku
05.05.2020 O produktech
Jak pečovat o květnatou louku
Louka plná vzpomínek na dosah ruky... číst celé

 

Naši dopravci:

 

Česká pošta - balík do ruky     Česká pošta - balík na poštu     Česká pošta - doporučené psaní     Zásilkovna     Uloženka

 

 

 

Online platby

Umožňujeme bezpečné, pohodlné a rychlé online platební metody

 

 

Další odkazy a hodnocení

Blog Na křídlech vážky

Do poslední chvíle spolu na Firmy.cz

Doposlednichvilespolu.cz na Firmy.cz

Do poslední chvíle spolu na Zbozi.cz

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Do poslední chvíle spolu na Googlu

Do poslední chvíle spolu na Googlu

Kontakt
Logo
Lenka Varhaníková
Lenka Varhaníková
Po-Pá 9-14 hod
Facebook
© S ♥ Lenka Varhaníková - Do poslední chvíle spolu 2018-2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.